Veel gestelde vragen

Categorie├źn
Informatie ( 5 )

Informatie


- Hoe kan ik bestellen?

Indien u voor het eerst een bestelling plaatst op guin.nl vragen we uw gegevens in te vullen om uw bestelling goed te kunnen verwerken. Uw kunt daarvoor een account aanmaken onder 'account'. Indien u al eerder een bestelling heeft geplaatst op guin.nl kunt u inloggen met uw opgegeven gebruikersnaam en wachtwoord. Bent u uw wachtwoord vergeten? Klik dan op ‘Gegevens opvragen' Uw wachtwoord wordt spoedig per e-mail toegezonden zodat u verder kan met bestellen. Nadat u bent ingelogd met uw account, kunt u producten plaatsen in uw winkelwagen en uw bestelling afronden.

- Hoe kan ik betalen?

U betaalt middels een bankoverschrijving of contant aan de postbode (onder rembours). Na het plaatsen van uw bestelling kunt u uw factuur betalen. Heeft u vragen over uw factuur? Neem contact met ons op!

- Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Dat kan. Hiervoor kun u contact met ons opnemen om een datum en tijd af te spreken. Hiermee komen de bezorgkosten te vervallen.

- Wat voor garantie wordt mij geboden?

Producten van guin.nl zijn te allen tijden handgemaakte producten welke met de grootst mogelijke zorg gemaakt zijn. Mocht u een product onverhoopt toch beschadigd ontvangen, kunt u contact met ons opnemen om een alternatief te bespreken. Beschadigingen aan producten dienen binnen 2 dagen na ontvangst te worden gemeld.

- Wat zijn de verzendkosten?

De producten van guin.nl worden verstuurd met PostNL. De kosten van verzending varieren in verband met afmetingen, gewichten en hoeveelheid. 
Per product wordt aangegeven wat de bezorgkosten zijn. Heeft u nog een vraag over de bezorgkosten? Neem dan contact met ons op.